Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Інструкція щодо оформлення та прийому повернення воскових свічок: Зв'яжіться з нашим менеджером для оформлення повернення товару та поясніть причину повернення. Ви можете скористатися зручним для вас способом зв'язку: через Viber, Telegram або телефонний дзвінок. Ми приймаємо назад будь-які воскові свічки, за винятком ситуацій, коли свічки були використані на 2% від їхнього загального обсягу. Пам'ятайте, що важливо, щоб свічка не була використана більше, ніж на 2%, оскільки для перевірки якості горіння свічки вам достатньо тримати її запаленою 1-2 хв. У випадку, якщо оплата товару була здійснена карткою і ви не задоволені товаром, рекомендуємо відмовитися від отримання посилки в відділенні "Нової Пошти". Після цього ми негайно повернемо кошти на вашу карту. Якщо ж ви вибрали доставку з наложеним платежем, то ви можете просто відмовитися від посилки, і немає потреби оплачувати її вартість. Якщо ви виявили брак або не задоволені якістю товару, вам потрібно надіслати його до нас через службу "Нова Пошта" за такими даними: Адреса: м. Городенка, відділення №1 Телефон: +380671291824 Контактна особа: Андрій Помайба Для повернення товару не потрібно ставити на посилку грошовий переказ, після огляду посилки ми повернемо кошти на вашу картку протягом 2 днів. Транспортні витрати на повернення товару покриваються нами. Згідно закону про захист прав споживачів, ви маєте право на отримання товару належної якості та можливість повернення протягом 14 днів з моменту отримання. Ми завжди рекомендуємо перевіряти товар при отриманні в відділенні "Нової Пошти", щоб уникнути недорозумінь і переконатися в якості товару. Не соромтеся звертатися до нашого менеджера за додатковою інформацією та допомогою у вирішенні питань щодо повернення товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.